Specialista podpory

Origo hledá vášnivého odborníka na podporu, který se připojí k týmu cestovní techniky v Reykjavíku.

Vaše povinnosti budou zahrnovat:

  • Na palubě nových klientů a nastavení nových účtů
  • Poskytněte koncovým uživatelům podporu prostřednictvím chatu, telefonu a e-mailu s orientací na zákazníka
  • Produkujte podpůrné materiály pro zákazníky jak v textu, tak i ve videu
  • Uveďte demo našich řešení potenciálním novým zákazníkům jak osobně, tak prostřednictvím webových seminářů
  • Zajistěte školení a podporu pro asistenční službu první úrovně podpory Origo
  • Řešení problémů hlášených zákazníky, řešení a / nebo usnadnění řešení problémů mezi koncovými uživateli a vývojovými týmy
  • Buďte aktivní v dosahu zákazníků a ujistěte se, že naši zákazníci se dobře postarali
  • Účast na konferencích a konferencích, kde jsou prezentovány naše produkty

Požadované dovednosti:

  • Diplom nebo bakalářský titul v oboru, který prospívá této roli
  • Zkušenosti s prací s rezervačním systémem autopůjčovny a / nebo hotelem PMS je nutné
  • Porozumění základům řízení rezervace a účetnictví
  • Rychlý žák a organizovaná a disciplinovaná pracovní etika
  • Vynikající komunikace a dovednosti v týmové práci
  • Plynulá v mluveném a psaném jazyce angličtina a islandština

Podporujeme ženy i muže, aby se ucházeli o práci.

V Origo máme silnou skupinu lidí – naše hodnoty jsou Kombinovaná síla – Profesní dravost – Servisní vizi

Všechny žádosti a dotazy budou považovány za důvěrné a budou zodpovězeny všechny aplikace. Další informace získáte na oddělení lidských zdrojů (mannaudur@origo.is)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *